Reading English

Jaew : Hi, Joy.
                Toy : _______ (1) _______.How have you been?
                Jaew : _______ (2) _______.And you?
                Toy : Good thanks _______ (3) _______.
                Jaew : I've changed my work. Now I'm with Jook.
                Toy : ______ (4) _______.I hope you enjoy it.
               
                1.   a. Hi.
                    b. Hi. Jaew.
                    c. Good morning.
                   d. Good morning, Jaew.
                2.  a. Very well.
                  b. Very well, thank.
                  c. Very well, thanks.
                  d. Very well, Toy.
                3.  a. How does your work.
                   b. How about your work?
                   c. How do you do your work?
                   d. How are you doing your work?
                4.   a. How nice!
                   b. How good!
                   c. How's that! 
                  d. How about!











ช่องทางการให้บริการรับแจ้งเรื่องร้องเรียน ปี 2551
     โทรศัพท์ 42 %
    อินเตอร์เน็ต 33% 
    จดหมาย 20 %
    โทรสาร 4 % 
     อื่นๆ 1 %
 Phone 42%  
Internet 33% 
Letter 20% 
Fax 4%  
Other 1%


 ช่องทางในการแจ้งเรื่องร้องทุกข์มายังกรมควบคุมมลพิษมีหลายช่องทาง โดยช่องทางที่มีการใช้บริการมากที่สุด คือโทรศัพท์คิดเป็นร้อยละ 42 รองลงมาได้แก่ อินเตอร์เน็ตและจดหมาย คิดเป็นร้อยละ 33 และ 20 ตามลำดับ
 Channels to report complaints to the Department of Environmental Quality has multiple channels. The channel with the most subscribers. The phone accounted for 42 percent, followed. Internet and Mail Accounted for 33 percent and 20 percent, respectively.
 



ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น